Tort de cirese cu rulouri de ciocolata

luni, 21 iunie 2010



Ingrediente:

200g de piscoturi
cateva linguri de dulceata(eu am pus de caise)
400g de rulouri de ciocolata
1 borcan de cirese(tare bine ar fi mers 2 borcane)
3 plicuri de gelatina
250g branza proaspata
2 linguri de zahar
500ml frisca
ciocolata rasa/rulouri ciocolata/fructe pentru decor

Mod de preparare:

-ciresele se scurg de compot si li se scot samburii


-piscoturile se inmoaie in compotul de mai sus si se pun in tava de tort si apoi se adauga dulceata(ca si cum ar fi o felie maaaaaaaaaaaare de paine :)) )

-se freaca branza cu zaharul

-se adauga si rulourile de ciocolata :X


-se bate frisca

-gelatina se adauga intr-o cana de apa calduta si se amesteca bine; se adauga apoi in branza de mai sus; se adauga frisca si se amesteca bine

-se adauga ciresele si se incorporeaza

-compozitia rezultata se adauga in tava de tort peste rulouri, cu grija sa nu le stricam forma si se niveleaza

-se da la frigider pentru minim 4 ore si apoi se orneaza; eu am ales ciocolata rasa



Pofta buna!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Buna, Tortul arata delicios. As dori sa stiu daca m-ai putea ajuta cu unul la fel de bun si ispititor ca cel din poza. Sa imi spui cat ar costa un tort de 3-4 kg.

PS: toate retetele tale arata foarte bine. Lucrezi la un restaurant ?

0725 054012 - suna-ma pentru detalii despre tort sau da-mi un sms.

Anonim spunea...

Foarte interesanta partea cu rulourile de ciocolata.Mi-ar placea daca ai vrea sa facem schimb de link-uri.Daca te intereseaza poti sa ma contactezi pe http://hapleablog.wordpress.com

Andreea Annabel spunea...

Buna Haplea. Foarte frumos blogul tau.te-am adaugat la mine, poti sa ma adaugi si tu pe mine daca doresti.

o zi buna si spor la bucatarit

Trimiteți un comentariu

Gatitul pentru incepatori Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino