Tort savoarea fructelor cu trandafirasi din Sugus

duminică, 28 martie 2010




Dupa aceasta reteta.

Ingrediente
*pentru blatul de piscoturi*
- 125 gr de unt topit
- 200 gr de piscoturi

*pentru crema*
- o tabla de ciocolata alba (100gr)
- 250 gr crema de branza Tartina
- 250 gr de iaurt de lamaie
- 1000 ml de frisca
- 2 plicuri de gelatina
- 100 gr de zahar
-fructe(am folosit 5 kiwi, 1 borcan de ananas si 1 borcan de caise)

*pentru decor*
-15 caramele Sugus
-5 scobitori

Mod de preparare:

Piscoturile se piseaza foarte marunt si se amesteca cu untul topit.


Compozitia se pune intr-o tava pentru tort cu diametru de 26 cm si o apasam bine cu degetele sau cu o spatula, pentru a obtine un blat.


Mixam crema de branza, zaharul si iaurtul. Cand compozitia e omogena, incorporam ciocolata alba topita. Apoi incorporam gelatina(un pic de apa calduta +gelatina).



Dupa aceea, dam crema la frigider si o lasam pana incepe sa se intareasca. Acesta e momentul ideal pentru a incorpora frisca batuta. Cand crema e omogena, o turnam peste blatul de piscoturi si nivelam cu o spatula(pana se intareste toata compozitia).
Se adauga fructele taiate cubulete si se amesteca bine-bine. Toata aceasta MUUUULTA compozitie se pune peste blatul de piscoturi si se da la rece cam 3 ore(eu am lasat peste noapte)




Decorul:
Se ia o caramica , se taie in doua.

O jumatate se pune intr-o punga si incepem sa o intindem cu ajutorul unui facalet.

Un trandafiras se compune din 5(sau mai multe dar eu deja nu mai puteam) )jumatati de Sugus.
Am rulat fiecare jumatate pe o scobitoare si i-am dat cat de cat o forma de “trandafir”. Nu trebuie pusi la congelator sau la frigider pt ca se inmoaie.Deci intr-o camera unde nu e cald si nici frig.potrivit





pe ce am muncit eu 40min si acum ma dor buricele degetelor:



Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Gatitul pentru incepatori Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino