Salata de boef

sâmbătă, 27 martie 2010


Am devenit experta la salata de boef astfel ca mama imi pregateste un lighenoi(la propriu)de ingrediente si "Andreea da-i la taiat si ornat" :))

Ingrediente:

cartofi
morcovi
carne de pasare/gasca
castravecioci murati
maioneza

Mod de preparare:

-intai am fiert toate ingredientele(carnea de pui crescut acasa, cartofii, morcovii)si am scos castraveciorii de la murat(si i-am spalat)
-apoi am dat carnea pe masina de tocat
-apoi am taiat cartofii

-am taiat morcovii

-am taiat castraveciorii murati

*si aici sa vedeti cat de mare e oala grater

-am amestecat ff bine ingredientele

-am adaugat maioneza(nu f multa, ca sa nu iasa ff grasa)

-am pus in castronele

-am dat pe razatoare albusuri fierte

-si am inceput sa ornez:am pus albusul

-si un pic de gogosari in otet


Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Gatitul pentru incepatori Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino