Savarine(12buc)

duminică, 28 martie 2010


Dupa aceasta reteta.

Ingrediente:

6 oua
7 linguri de pesmet
6 linguri de zahar
1 praf de sare
frisca
un pic de gem

Mod de preparare:

Ouale se separa, galbenusurile se mixeaza cu 3 linguri de zahar pana se albesc si se formeaza o crema consistenta. Albusurile se bat spuma tare cu praful de sare, se adauga cele trei linguri de zahar ramase si se bat in continuare pana la dizolvarea completa a zaharului. In crema de galbenusuri se adauga pesmetul, apoi spuma albusurilor si se amesteca prin miscari verticale pana la omogenizarea completa.
Aluatul gata este foarte spumos.
Se pregatesc formele de savarina(eu am folosit de muffins), se ung cu unt sau margarina solida si se tapeteaza cu faina.Se imparte in mod egal aluatul in forme.Se aseaza intr-o tava si se introduc in cuptorul preincalzit la 190 de grade(eu am folosit cel mai mic foc), pentru 15 minute (preferabil sa se faca testul cu o scobitoare introdusa intr-una din savarine, daca aceasta iese curata inseamna ca sunt gata).
Dupa ce se racesc, se taie un capacel fiecarei savarine. Baza se orneaza cu frisca turnata cu posul cu deschizatura stelata, capacelul se unge cu un dulceata(eu am folosit de caise) si se aseaza usor peste frisca.Eu am pus si frisca deasupra dulcetei.Se da la rece si se devoreaza.



Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Gatitul pentru incepatori Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino