Prajitura Dr. Oetker

joi, 25 martie 2010



Este o prajitura foarte rapida si este nevoie de foarte putine lucruri pentru a fi facuta.Detaliile pentru fiecare tip de prajitura/chec sunt trecute pe cutie.

Ingrediente:

-1 cutie de la Dr. Oetker
-3 oua si 5 linguri de apa
-praf frisca si crema praf de prajituri
-400ml lapte rece
-optional:cirese confiate, banane, ornament cacao

Mod de preparare:

-se pune intr-un vas continutul plicului

-se adauga apa si ouale

-se mixeaza cam 5 minute la viteza maxima

-se pune compozitia intr-o tava(rotunda sau patrata)unsa cu ulei si de asupra hartie de copt si se da la cuptor pt cca 30 minute

-intre timp am facut frisca si crema de prajituri de ciocolata cu cate 150ml, respectiv 250 ml de lapte rece
-am pus pe blat crema de ciocolata, apoi am taiat felii de banane



-am pus frisca deasupra si ornament de cacao

-l-am dat la rece cam 2 ore
-prajitura se taie patratele si pe fiecare patrat se pune cate o cireasa confiata

Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Gatitul pentru incepatori Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino