Tort cu finetti cu crema de banane

marți, 30 martie 2010


Ingrediente:


2 blaturi a cate 3 "etaje"
finetti
pt crema de banane
500g banane, 250ml lapte, 60ml frisca lichida, 60g zahar, 50g unt, 40-50g amidon, 1-2 linguri de zeama de lamaie
pt decor eu am dublat cantitatile pt ca am avut 2 torturi de imbracat:
2*150g marshmallow, 2*330g zahar pudra cumparat(care contine amidon!!), 2*3linguri de apa, un pic de unt/margarina

Mod de preparare:

*Crema de banane*
-se pune intr-o craticioara laptele, frisca si zaharul la fiert;

-cand laptele incepe sa clocoteasca usor, adaugam amidonul si amestecam bine. Dupa ce s-a ingrosat crema luam de pe foc si lasam sa se racoreasca.
-cat e calda crema, adaugam untul in bucatele si amestecam pana se topeste.Se lasa apoi la racit

-bananele se decojeaza, se taie feliute, se stropesc cu zeama de lamaie sa nu se innegreasca si apoi se fac piure(eu am folosit o furculita).

-piureul de banane se amesteca cu crema de mai sus(lapte, smantana, amidon)

*Tortul*

-se pune un blat, apoi finetti

-se pune al doilea blat, apoi 1/2 din compozitia de crema de banane; se adauga al treilea blat si se lasa la loc racoros




*Decor*

-am pus marshmallows-urile cu apa in bain marie pana s-au topit complet
-am adaugat cam 1/2 din zahar pana s-a facut o pasta groasa
-pe blatul de bucatarie am pudrat zahar si am "framantat"pasta de mai sus pana nu s-a mai lipit de maini
-am impartit in 3 mingiute, le-am pus pe fiecare intr-o punga si le-am dat la rece
-am intins o mingiuta cu facaletu, foaia astfel rezultata am adaugat-o pe tortul facut de cu seara si pe care l-am dat pe margini cu ff putin unt/margarina; am dat apoi cu colorant rosu(kaufland)
-apoi am facut inimioare pe care nu le-am mai colorat
*tort1:


*tort 2

*sectiune

*feliuta


Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Gatitul pentru incepatori Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino