Fursecuri cu stafide si ciocolata

marți, 30 martie 2010



Dupa aceasta reteta delicioasa.

Ingrediente:

2 oua

125g unt

100g zahar pudra

125g faina

125g stafide

3 linguri apa

1 fiola esenta de rom



Mod de preparare:


-se pun stafidele intr-un bol, se adauga esenta de rom si 3 linguri de apa si le lasam minim 30 minute

Intr-un castron, punem untul taiat cubulete, adaugam zaharul pudra si le frecam spuma cu o spatula.
Adaugam apoi ouale si mixam pana se inglobeaza.
Adaugam in compozitia rezultata faina in ploaie, mixam din nou pana se incorporeaza, apoi adaugam stafidele si amestecam cu o spatula.
Dupa ce am obtinut compozitia, tapetam o tava cu hartie de copt si punem cate o lingurita din compozitie in tava la distanta de 3 cm una de alta. Le coacem in cuptorul preincalzit, la foc mediu. Cand observam ca s-au rumenit usor pe margini, le scoatem din cuptor.

*eu am adaugat si o ciocolata cu lapte pe care am dat-o pe razatoarea cea mai mare
*eu am facut o tura cu unt si una cu margarina si au iesit la fel de bune



Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Gatitul pentru incepatori Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino