Briose cu mere si migdale

marți, 30 martie 2010



Eu am dublat cantitatile si mi-au iesit 30 bucati.

Ingrediente (12 portii):

200 g faina
80 g migdale macinate
3 lingurite praf de copt(eu am pus cate 1 pliculet)
2 mere (250 g)
150 g iaurt
1/2 lingurite scortisoara macinata
160 g zahar
1 praf de sare
1 plic zahar vanilinat
8 linguri ulei (eu am pus cate 6)
2 oua

Mod de preparare:

-se amesteca faina, migdalele si praful de copt.

-merele se decojeaza, se dau pe razatoare, se pun intr-un castron impreuna cu iaurtul, scortisoara,zaharul,sarea si zaharul vanilinat



-se adauga uleiul si se amesteca bine bine

-se adauga ouale

-se adauga amestecul cu faina si migdale.
-compozitia se pune in forme de muffins la cuptor la foc mic pt circa 25-30minute


*dupa ce au iesit de la cuptor



Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Gatitul pentru incepatori Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino