Despre mine

marți, 23 martie 2010

Ma numesc Andreea, sunt din Iasi si pana acum 4 ani nu ma apropiam de bucatarie decat pentru vesnicii"cartofi prajiti pentru tata, ca vine obosit de la munca si trebuie sa fie ceva de mancare".

Avand cam mult timp liber, dornica de a invata sa fac bunatati "ca ale mamei si bunicii" si mai ales pentru a-i rasfata pe cei dragi, m-am apucat incetul cu incetul sa fac dulciuri.
Cel mai bun ajutor a fost un forum cu un subiect"Retete in imagini" si cand am vazut cat de usor se fac si mai ales ca sunt sanse de reusita("pai cum, ei i-a iesit.mie de ce nu mi-ar iesi?doar ma iau dupa fotografii")astfel am prins si eu incredere.
Desigur nu toate retetele mi-au iesit sau au fost cazuri cand am primit si "reprosuri" : "sunt tare bune prajiturile tale, dar..ai putea sa faci si mancare adevarata?" :))

La fiecare reteta voi atasa fotografii pentru a-i ajuta si eu, la randul meu, pe fetele si baietii incepatori in acest domeniu si pentru a le dovedi ca pana si doua maini stangi pot face o bunatate.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Gatitul pentru incepatori Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino