Cuburi de gheata

vineri, 26 martie 2010

Dupa aceasta reteta .Este o prajitura foarte fina si buuuuuuuuuuna.Iammy :)

Ingrediente:

Blat:
- 4 albusuri
- 1 lingura zahar
- 4 galbenusuri
- ½ plic praf copt
- 2 linguri cacao
- 2 linguri faina
Crema:
- ½ pachet unt
- 1 plic budinca de vanilie
- 250 ml lapte
- 2 linguri zahar
Sirop:
- 150 ml apa
- 2 linguri zahar
- 1 fiola esenta rom
Decor:
- 250 gr frisca Crème Patiserie
- margelute colorate

Mod de preparare:

Blatul: se bat albusurile cu zaharul + galbenusurile + praful de copt (stins in putina zeama de lamaie) + cacao + faina. Se pune la copt.








*dupa ce a fost copt blatul

Siropul: se fierbe apa + zaharul pana se topeste, iar cand s-a racit se adauga esenta de rom. Apoi se insiropeaza blatul.

Crema: se face budinca de vanilie conform instructiunilor (eu am facut cu lapte rece), dupa ce s-a intarit am adaugat in compozitie ½ pachet de unt frecat cu 2 linguri de zahar si am omogenizat bine. Se toarna crema peste blatul insiropat.


Decor: se bate bine frisca, se pune peste prajitura si se niveleaza. Apoi am presarat o ploaie de decor de ciocolata.


Prajitura se da la rece(eu am tinut-o o noapte si o zi)macar cateva ore.Este delicioasa si racoritoare, astfel ca in 10 min nu mai erau decat 3 feliute mici
O feliuta:



Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Gatitul pentru incepatori Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino