Tarta cu fructe

marți, 23 martie 2010



Un desert dulce si foarte usor de facut.

Ingrediente:
- 4 oua
- 4 linguri faina
- 3 linguri zahar
- 2 plicuri zahar vanilat
- 1 lingurita praf de copt
- coaja de lamaie
- esenta de vanilie
-pt crema:praf crema sau budinca si 200ml lapte rece
-fructe la alegere

Mod de preparare:
-albusurile se bat spuma cu zaharul vanilat si esenta
-galbenusurile se freaca cu zaharul
-se amesteca albusurile cu galbenusurile de mai sus si adaugam , pe rand, faina, praful de copt, coaja de lamaie
-compozitia se toarna in taca unsa cu ulei si tapetata cu faina la foc mediu pt. 20-25 min
-crema=budinca de vanilie/cacao/ce vreti voi(eu am folosit crema de ciocolata pentru prajituri)
-se adauga felii de fructe(eu am folosit struguri, cirese confiate si mere verzi)
*blatul

Observatie:eu am dublat ingredientele si mi-a iesit un blat gros pe care l-am taiat in 2 si astfel au rezultat 2 tarte(ca sa folosesc intregul plic de budinca)


Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Gatitul pentru incepatori Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino