Cornulete cu ciocolata

marți, 30 martie 2010

Eu am dublat cantitatile si mi-au iesit 2 tavi.

Ingrediente:

50g cacao
60g zahar,150g faina
125g unt moale
1 plic z.vanilat
1ou
50g migdale sau nuci macinate
pt ornat:1 plic de glazura ciocolata neagra

Mod de preparare:


-se amesteca faina cu aharul, zaharul vanilat, cacaua si migdalele


-untul moale se amesteca cu aceasta compozitie.Se adauga oul si se framanta cu mixerul.


-se modeleaza o bila de aluat, se pune in folie sau intr-o punga si se da la frigider pt 60minute.

-aluatul se imparte in 2 bile mari.apoi din fiecare bila se face un rulor de 25cm care apoi se taie in feliute groase de 1cm.se ruleaza intre palme pana se lungesc si se da forma unui cornulet(daaaaaaaa numai forma de cornulet nu am facut eu bang ) si se aseaza in tava tapetata cu foaie de copt

-tava se pune la cuptor(in reteta zice la 200grade pt 11 minute)eu am pus la foc mic(ca de obicei lol )pt 20-25minute.aveti grija sa nu se arda, atata tot.


-dupa ce se racesc complet preparam glazura.

*Glazura: se citesc instructiunile: continutul plicului la 4 linguri de apa.se amesteca bine bine
-se dau cornuletele complet, numai un "piciorus"sau "ambele picioruse"in glazura si se pune inapoi in tava pana a doua zi(eu am pus numai un piciorus ca sa nu ma murdaresc toata lol )


Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Gatitul pentru incepatori Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino