Muffins colorati

marți, 30 martie 2010



Dupa aceasta reteta.
- eu nu mai aveam colorant rosu asa ca am folosit albastru.dar cu galbenul de la oua s-au transformat in verzi lol .dar ff buni
- eu am dublat cantitatile si mi-au iesit 29 muffins

Ingrediente pentru 12 cupcakes:
- 140 gr faina
- 1 lingura cu varf de cacao
- ½ lingurita sare
- 170 gr de zahar
- 185 ml ulei
- 1 ou mare
- 1 lingurita colorant gel rosu
- 1 esenta de vanilie
- 125 ml de lapte
- 1 praf de copt

Mod de preparare:

-se amesteca faina, cacao si praful de copt intr-un vas.

-separat, se amesteca zaharul si uleiul pana se omogenizeaza, apoi se adauga oul si se amesteca foarte bine. apoi se adauga colorantul alimentar si vanilia.




-se adauga o treime din cantitatea de faina, se amesteca, apoi se adauga ½ din cantitatea de lapte, se amesteca, iar o parte de faina, se amesteca, iar una de lapte, se amesteca, iar la sfarsit, inca una de faina.




-se pune compozitia in formele de muffins si se da la cuptor pentru 25-30minute(Se verifica cu scobitoarea)



Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Gatitul pentru incepatori Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino