Milk Cake-Tort felii de lapte

miercuri, 31 martie 2010



Dupa aceasta superba reteta.A iesit un tort absolut delicios. Eu am cumparat blatul de tort dar am gasit pe cacao si doar cu 3 nivele.

Ingrediente:

*Crema de lapte
670 ml lapte
70 g amidon alimentar Gustin
2,5 linguri de zahar
70 g ciocolata alba
170 g margarina
100 g zahar pudra
*Crema de ciocolata
140 g ciocolata de lapte
3 linguri de lapte
2,5 linguri de zahar
100 g margarina

Mod de preparare:

-se mixeaza 100 ml lapte cu amidonul si zaharul.

-se pune laptele ramas(570ml)intr-o cratita cu ciocolata alba si se lasa pe foc mediu pana fierbe.Se da la foc mic si se adauga compozitia de mai sus(amidon&lapte&zahar)si se amesteca pana se intareste(asta se intampla cand, dand cu lingura/telul se vede fundul cratitei).se da la racit

-margarina se bate cu zaharul pudra si se adauga in crema de lapte mai sus rezultata.

*crema de ciocolata
-se pun toate ingredientele in bain-marie si se lasa sa se topeasca pana se face o crema.se lasa la racit apoi(a mea a iesit cam lichida pt ca a cazut 1 data in apa si a intrat un pic de apa)


Ansamblarea:
3*(un blat, 1/3 de crema de lapte, 1/3 din crema de ciocolata)




*o felie delicioasa si pufoasa


Pofta buna!

2 comentarii:

Camy spunea...

asta e in genul tortului meu felii de lapte :)

Andreea Annabel spunea...

asa e Camy.

Trimiteți un comentariu

Gatitul pentru incepatori Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino